Saptamana trecuta am cautat pe net un model de notebook cat mai mic (mini-laptop) si eventual cu un modem 3G build-in. Pentru ca diferenta de pret nu se justifica, am optat pentru Asus EEEPC 901, care costa sub 9 milioane si are acelasi procesor si RAM ca si fratii lui mai mari si mai negri 🙂
De obicei cumpar de la cel.ro (dupa ce vecinii mei de la 24pc.ro au inchis) dar de data asta am ales eMag (un pret putin mai mic). In plus, de luni eMag are o promotie impreuna cu Orange – laptop si modem subventionat partial pentru abonamentul de date. Parea exact de ce aveam nevoie, asa ca luni seara (17:30) am facut o comanda online pe emag.ro De aici incep problemele…
Mi-am recuperat parola si m-am logat (aveam un cont foarte vechi dar fara nicio comanda). In formularul de comanda era selectata implicit o firma fara niciun fel de date. Ma gandesc ca, dupa numeroase update-ul ale site-ului, datele mele s-au pierdut, asa ca le-am reintrodus. Spre deosebire de restul site-ului, care e elegant si usor de folosit, formularul de comanda e cam ciudat, cu mai multe butoane mici de submit. Un punct in minus la usability.
La urmatorul pas din comanda mi se cereau datele de la contractul Orange. O parte erau preluate de la pasul anterior (dar putin amestecate), altele au trebuit introduse din nou (persoana, cod postal) iar cateva erau specifice contractului cu Orange (cod client, cod validare, nr tel Orange). M-a frapat faptul ca datele le introduceam pe o pagina fara SSL, pe site-ul eMag – o problema destul de urata de securitate, mai ales cand colectezi date pentru terti (Orange in cazul asta). Oricum, pentru eMag datele personale nu prea conteaza – am regasit numarul de telefon Vodafone in contractul Orange, desi eu nu l-am completat…
17:48, tot luni – primesc confirmarea comenzii pe email. “Veti fi contactat in cel mai scurt timp [..] Programul nostru de lucru este intre orele 09-20, de luni pana vineri si sambata intre 09-14. ”
9:12, marti – mi s-a asignat un consultant de vanzari care ma va contacta, evident, in cel mai scurt timp. Dupa o o ora, sun la ei. Imi raspunde secretara si ma intreaba numarul de telefon din comanda. Am dat numarul lor 🙂 dar de fapt il vroia pe al meu… I-am spus ca e mai simplu sa ii dau codul comenzii. Din pacate consultantul de vanzari asignat nu era disponibil, sa revin sau ma suna.
Am revenit dupa o ora. Aceeasi poveste, consultantul e bizi – din fericire, de data asta am fost transferat catre alt consultant care mi-a explicat ce acte are nevoie (CUI, CI etc) si am convent sa i le trimit pe fax. Le-am trimis, impreuna cu un mail de confirmare. Destul de repede ma suna ca a primit mailul, dar niciun fax. Ok atunci, le trimit pe mail, atasate. De data asta ma suna ca a primit mailul fara atasament (un PDF de 1,8 MB). Ultima solutie: le uploadez pe FTP si ii dau link-ul pe mail 😀 de data asta a functionat. Am fost intrebat inca o data de codul client Orange si numarul de telefon (date pe care le completasem deja in comanda)
Primesc un alt telefon in jurul pranzului ca totul e ok, produsele in stoc dar ca nu se poate face livrarea in aceeasi zi si ca pot, daca vreau, sa le iau din showroom – lucru pe care l-am acceptat, pentru ca ma grabeam.
Procesarea comenzii in magazin a durat doua ore! (pe motiv ca este un produs nou). In ordine, am fost lasat sa astept de baiatul de la vazari (“pleaca putin” – 20 min), de baietii de la standul Orange (care nu gaseau contul de client Orange – pe care l-am mai spus de doua ori), apoi ca nu au hartie, etc. Realizarea facturii a durat o ora: prima data, ca e un produs nou si trebuie sa intrebe la Orange. Pe urma am rugat-o pe doamna care facea factura sa o refaca, pentru ca a scris codul fiscal gresit (desi in comanda mea e corect). Dupa care, a scris noua factura – mai intai de mana apoi a refacut-o la masina… Nu exagerez deloc cu timpul pierdut in magazin – 15:30 – 17:30, doua ore fix.
Modemul Huawei (subventionat Orange) era desigilat (asa erau toate, probabil asa e politica Orange). Culmea e ca nu l-au desigilat pentru activare sau instalarea SIM-ului – acestea au fost facute la sfarsit de un domn de la departamentul livrari (foarte amabil, a mai spalat din rusinea eMag-ului – ceea ce dovedeste inca o data ca totul se reduce la oameni).
Contractul (de adeziune) Orange are numele pachetului scris gresit (0M?) sau daca nu gresit, cel putin difera de cel de pe site-ul eMag (vezi poza mai jos) si are o clauza referitoare la telefonul cumparat (nu era cazul, eu am cumparat laptop/modem, nu telefon, asa ca am convenit sa o taiem). In plus, lipsesc clauzele de reziliere prin returnarea produsului in termen de X zile (care apareau pe site la eMag)
Oferta Orange include si 100 minute pentru abonamentul de voce (asa scrie in contract) dar pe site-ul eMag nu apare nicio referinta, doar pe site-ul Orange.
http://www.orange.ro/oferte-speciale/abonamente-de-date/index.html
vs http://info.emag.ro/index.php?action=article&cat_id=003&id=62
Pe ansamblu, experienta a fost groaznica. Cu siguranta nu voi mai comanda niciodata de la eMag. Nu am nimic personal cu ei, dar imi pare rau de timpul meu pierdut. Le-am trimis plangerea pe email si astept un raspuns. Fiind vorba de un pachet comun cu Orange, o sa le trimit si lor “povestea” mea. Deocamdata am primit (acum o ora) doar un mail din care reproduc cateva fragmete:
Comanda dumneavoastra cu numarul XX a fost procesata si este in curs de livrare.
Va invitam la Showroom Bucuresti pentru a ridica produsele comandate.
Partea buna e ca laptopul merge foarte bine si s-a conectat imediat la internet. Voi reveni cu detalii dupa ce primesc raspunsurile de la cele doua firme.
In urma cu 2-3 ani m-as fi repezit sa tip “eMag are servicii de rahat!”. Dupa ce am stat insa 3 ani in spatele serviciilor unui magazin online, imi este mult mai clar acum ca ORICE magazin online de IT&C din Romania, dupa ce sare de 10-20 comenzi pe zi deci devine magazin si nu incercare, isi va nemultumi grav clientii.
Da, un magazin online de IT&C din Romania, fie el eMag, PcFun, Cel, PcGarage, Marketonline, Evomag sau Sigmanet, nu poate azi sa ofere serviciile pe care noi toti le dorim in calitate de clienti.
Motive:
1. adaosurile mici din piata – daca le cresti nu mai vinzi/daca le pastrezi nu ai de unde finanta servicii premium
2. sistemul importatorilor si distribuitorilor care NU este nici acum customizat pentru magazinele online si le genereaza acestora costuri excesive cu informatii deja existente (detalii produs, stoc, etc).
3. lipsa de concurenta reala pe piata importatorilor si distribuitorilor de IT&C – aevm branduri majore care au 1-2-3 distribuitori si de aici o piata de oligopol, rezulta dificultati pentru un magazin online in a negocia conditii corecte de colaboarare la un mare numar de furnizori (de exemplu sa nu trimita produse nesigilate sau neconforme cu specificatiile, lucruri de bun simt)
4. sistemul general, legislativ si real, de service din Romania, care SUCKS
Mugur orice magazin poate oferi servicii de calitate daca are oameni competenti si suficienti. Atata timp cat te intinzi mai mult decat iti este patul, risti sa pierzi mai mult decat daca ai fi angajat inca un om as faca treaba buna.
Cu motivul #1 nu sunt de acord. Servicii premium nu implica automat costuri ridicate (si implicit adaos mare) ci eficientizarea activitatii. In cazul de fata, in showroom, desi era destul de multa lume, cea mai mare parte astepta dupa “baietii de la vanzari” (chiar era o coada de 2-3 persoane la fiecare). Parerea mea e ca, pe de o parte, au multi angajati (am trecut pe la 7-8 in total) care se misca greu iar pe de alta parte, sistemul informatic nu e foarte bine pus la punct (din moment ce mi-au solicitat aceleasi date de mai multe ori ca in final sa greseasca CUI-ul pe factura).
Cu un adaos mic asta inseamna pierdere. Probabil recupereaza pe seama altor produse/clienti.
#2 – cred ca aceeasi problema in orice industrie care are legatura cu online-ul (ex turism, schimbul de oferte intre agentii nu e standardizat, toti trimit mailuri..) Nu incurajeaza concurenta.
#3 – normal, atat timp cat importatorii, putini, sunt si distribuitori si comercianti, concurenta nu prea exista.
#4 – pana la legislatie e nevoie de bun simt
Dt, in primul rand iti datorez scuze pentru timpul pierdut cu finalizarea comenzii. in fata ta ca si client, nu avem nici o scuza.
S-au ridicat in primul comentariu cateva puncte interesante pe care eu le numesc simplu: vaicareala nesfarsita si lamentabila a antreprenorului incapabil sa schimbe ceva in propria firma si in mediul in care activeaza. Este un etern refren pe care multi il flutura in fata clientilor, in incercarea justificarii propriilor neputinte. Ok, daca intri intr-o afacere trebuie sa-ti asumi toate neajunsurile sistemului, sa iti doresti sa schimbi lucrurile dupa viziunea ta si sa ajungi sa reusesti sa o si faci. Nu trebuie sa fii firma perfecta, este foarte bine sa-ti doresti asta dar este utopic sa ti se intample, trebuie sa fii mereu mai bun decat ceilalti. Daca ajungi sa barfesti cu clientii sistemul din care chiar tu faci parte, nu esti decat un looser.
Revenind. Dt, ai fost printre primii clienti care au cumparat noile pachete laptop+internet, un business cu totul nou si pentru noi. Ne asumam aceste greseli, dureroase ce-i drept dar cateodata inevitabile. Peste cateva zile si multa munca de fine tuning totul va merge ok. Lumea va sti ca noi avem un nou serviciu care functioneaza si probabil doar unii dintre primii clienti pe care i-am nemultumit cu stangaciile de inceput ne vor ierta ca am invatat pe timpul lor sa facem un pas inainte.
Multumesc.
Mr. Apostolescu, daca ati invatat pe timpul lor – asa cum recunoasteti cu nonsalanta – atunci le-ati platit acel timp?
Sigur, nu toti suntem perfecti, insa intrebarea care se pune este: ati informat primii clienti ca vor intra intr-un proces de cumparare cu potentiale probleme?
Ati facut ceva concret pentru a mai atenua stress-ul produs de relatia cu angajatii si disconfortul creat de intreaga experienta cu emag? Altceva in afara de un comentariu la articolul omului?
“Looser” esti atunci cand iti bati joc de clienti, Mr. Apostolescu. Pentru ca, atunci cand aleg sa nu mai vina la tine inseamna ca se vor duce la altul. Trebuie sa fii mereu mai bun decat ieri, performantele le masori in primul rand in raport cu tine nu cu ceilalti. Se vede treaba ca aveti oarece lacune dar si o imagine distorsionata a realitatii insa veniti sa dati lectii intr-un moment cand scuzele ar trebui sa ocupe 2 randuri si faptele o pagina.
Invatati sa faceti un pas inainte si faptic nu numai prin prisma vorbelor. Acolo se face diferenta.
P.S. pentru ca tot e vorba de emag si dt zicea de usurinta in utilizare (usability): in momentul in care intru pe site si aleg sectiunea de harddisk-uri e oare clar pentru toata lumea ca sunt interesat de HARDDISK-uri?
asa ar trebui.
atunci de ce mi se livreaza o pagina reclama la noul pachet (laptop+modem), reclama ce ma intreaba: “Cauti un laptop?”.
se pare ca pentru emag nu e asa clar.
asa ca potentialul client se enerveaza si online la fel cum s-ar enerva in magazin daca, intreband de un hdd, vanzatorul i-ar propune un laptop. si isi ia picioarele la spinare, pcfun e doar la un click distanta. sau poate era vorba de noul model de harddisk cu laptop inclus?
isn’t it ironic, don’t you think?
Toate experientele mele legate de emag – subliniez, TOATE! – au sfarsit intre dureros si tragic. De la comenzi la care am primit produse desigilate sau cu mare intarziere, la comezi anulate. Vanzarea cu margine de 0.00005% o sa genereze intotdeauna salarii mici, oameni slab pregatiti si o durere crancena in cot.
Sper cu adevarat ca eMag-ul, un balon la fel de artificial crescut ca si restul “economiei” in ultimii doi ani, sa falimenteze sau sa fie vandut unui antreprenor mai competent.
Domnule Apostolescu, credeti ca angajatii emag au invatat ceva din nenumaratele situatii fara solutii? Am doua astfel de situatii- atat am rabdat pana sa renunt la emag 🙂
1. HDD comandat si livrat prin curier doar in ambalajul antistatic, lovit inainte sa fie livrat si refuzat la garantie. Si asta doar din cauza faptului ca cel care comandase produsul era plecat din tara si a preluat/instalat HDD-ul dupa 30 de zile – eroare semnalata de SMART. Asadar, o teapa de cateva milioane.
2. Am incercat sa cumpar o rama foto de 10″, insa a fost imposibil de testat in acelasi timp cu una de 7″. Explicatia colegilor dvs din showroom: “Avem un singur cablu de alimentare” :).
Costuri mici, resurse putine.
@Radu Apostolescu De la problemele enumerate de mine si pana la “fine tuning” e cale lunga. Ar trebui un disclaimer: “Atentie, produsele noi vor fi testate pe primii clienti.” (iar business-ul nu e asa nou, probabil ca exista pachete telefon+abonament subventionat de vreo 10 ani cel putin)
Observ ca ati modificat oferta, apar cele 100 minute si in plus “download la viteze de pana la 7.2 Mbps”. Pacat ca modemul din pachet are viteza maxima de 3,6 Mbps 🙂 http://www.orange.ro/support/modems/huawei-e160-ro.html (ok, inteleg, nu e obligatoriu sa-ti iei modem, dar totusi…)
Imi place optimismul, din pacate nu se regaseste in “teren”. Prea multi oameni care stau degeaba sau se misca greu, dupa parerea mea. Probabil ca au ramas “din vremurile bune”. Doua ore, 7-8 oameni pentru un profit de 20-30 RON.
“Livrari gratuite in toata tara” – dar nu sunt in stare sa livreze o comanda in 24 de ore loco… “Program pana la 18” – dar o comanda finalizata la 17:48 e procesata a doua zi… Cum ziceam, nu am nimic personal cu eMag, dar speram ca observatiile mele sa nu fie trecute la categoria “fine tuning”. E vorba de respectul clientilor, care se castiga greu si se pierde repede.
Despre site, usability, fluxul si securitatea datelor nu vad niciun comentariu. Nu cred ca sunt lucruri de neglijat (mai ales ca am inteles ca a lucrat o armata de oameni la site).
@Tudor eMag doar ce a fost cumparat de [fuzionat cu] Asesoft, nu o sa se mai vanda asa repede.
Salut Tudor,
Cu riscul de a fi considerat cinic, te-as intreba de ce ai comandat de mai multe ori daca a fost asa rau? Imi asum acest risc pentru ca afirmatii de genul postului tau aruncate sub adapostul anonimatului am vazut cu miile la adresa oricarei firme.
Dupa cum spuneam, nu suntem perfecti. Ca am ajuns unde am ajuns e singura dovada palpabila ca noua ne-a pasat mai mult si am resuit sa multumim pe mai multi. Asta vrem sa facem si in continuare.
Multumesc.
Dt, probabil ca iti dai seama ca generalizezi o situatie pentru a-ti sustine nemultumirea. Ti-am spus, in cazul tau nu am si nu vreau sa gasesc o justificare sau scuza pentru ca e vina noastra 100%. Am expus foarte sincer cum vedem si tratam situatia. Iti multumesc pentru feedback si sper ca peste ceva timp, judecand altfel decat prin prisma nemultumirii de moment aceste randuri, sa-ti schimbi parerea.
@ Radu,
Am cumparat (am incercat, mai bine zis) in mai multe randuri pentru ca am fost fortat de imprejurari, era o conjunctura in care se putea lua produse de la voi contra unor puncte. Sper sincer ca am reusit si eu sa dau o mana de ajutor la inchiderea acelui program.
Am sprijinit intotdeauna firmele care isi bazeaza afacerea pe alte argumente in afara celui mai mic pret. Asta probabil si pentru ca nu m-au interesat niciodata cele mai ieftine oferte, serviciile conexe oferite fiind mult mai importante pentru mine.
Am cumparat si eu de curand de la emag [in trecut eram client fidel si regulat la ei] si in afara de pretul putin mai atragator decat in alte parti si livrarea gratis restul a fost cam slab.
Ce m-a deranjat a fost faptul ca formularul si modalitatea de comanda nu este deloc frendly plus ca da erori tot timpul si pierzi timpul cu reintrodusul datelor si am vrut sa platesc cu card si nu am reusit desi am incercat de vreo 4 ori (nu accepta cu card cred, o fi oare de la comision in plus, cine stie?!). IN final am ales ramburs dar a trebuit sa insist eu la telefon ca sa finalizez comanda deoarece nu m-a sunat nimeni si comanda era cu eroare la plata.
In concluzie se pare ca se cam cam duce in jos.
@dt –
Salut,
ti-am raspuns si printr-un mail oficial ca deh, asa se cade 🙂
nu incerc sa scuz pe nimeni si nici nu spun ca totul merge bine si ca de fapt tu te plingi degeaba pentru ca stiu ca nu e asa in totalitate.
sunt total de acord cu Radu : “Dt, ai fost printre primii clienti care au cumparat noile pachete laptop+internet, un business cu totul nou si pentru noi. Ne asumam aceste greseli, dureroase ce-i drept dar cateodata inevitabile. Peste cateva zile si multa munca de fine tuning totul va merge ok” – e normal ca la inceput sa apara bube …. incearca sa fii mai ingaduitor ca nu s-a sfarsit lumea ca ai stat 2 ore in magazin- pana la urma asta a fost alegerea ta ca te grabeai – daca nu te grabeai iti venea prin curier si nu ami pierdeai timpul in magazin…:)
@Alin:”Mr. Apostolescu, daca ati invatat pe timpul lor – asa cum recunoasteti cu nonsalanta – atunci le-ati platit acel timp?” – sunt tare curios daca tu lucrezi direct cu clientul ( daca nu cumva faci vreo munca de back-office) si daca tu platesti timpul altcuiva pierdut …. sa fim seriosi…toti se asteapata sa fie serviti impecabil dar stacheta lor de asteptari nu se gandesc sa o mai scada niciodata —
O zi buna tuturor!
@Bogdan Anghelache (Orange)
Am primit mailul, multumesc dar nu a lamurit nicio problema. Si mailul “oficial” nu “se cade” ci era obligatia Orange sa-mi trimita un raspuns in 10 zile (asa scrie pe site).
Sa le luam pe rand:
1. Inteleg ca produsele au doua denumiri, una comerciala si alta pentru trecut pe contract. Lucurul asta provoaca doar confuzii.
2. “clauza cu telefonul cumparat – nu cred ca asta conteaza foarte mult daca e telefon sau modem – important e sa apara acolo denumirea produsului cumparat care v-ar ajuta in cazul trimiterii in service.”
Adica nu conteaza ce scrie in contract, chiar daca e o prostie?! Nu stiu daca departamentul “legal” e de acord cu aceasta afirmatie.
3. “modemul era desigilat – atat timp cat aveti un certificat de garantie la acel modem iarasi se poate rezolva orice problema.”
Un produs desigilat poate sa insemne ca nu e nou. Probabil ca a fost desigilat ca sa se faca blocarea in reteaua Orange – alt lucru care lipseste din contract/oferta.
4. “in legatura cu cele 100 de minute de care inca nu beneficiati va asigur ca situatia va fi remediata in cel mai scurt timp posibil, bineinteles veti fi anuntat printr-un sms in momentul activarii.”
Au trecut 10 zile si nu am primit cele 100 de minute lunare. Practic, am cumparat un serviciu de care nu beneficiez (nu ca as avea nevoie). O sa sun la 408.
Nu intelegeti un lucru, e vorba de principii nu de “las’ ca merge si asa”. Din fericire, merge si asa, dar nu e o atitudine demna de o multinationala.
PS. De la eMag nu am primit niciun raspuns “oficial”.
@dt
Daca tot esti asa de acid uite : http://dexonline.ro/search.php?cuv=trebuie
TREBUÍ, pers. 3 trebuie, vb. IV. 1. Intranz. A avea nevoie (de ceva); a fi nevoie (de ceva). ♢ Loc. adv. Cum trebuie = așa cum se cuvine, cum se cade; – cu asta sper ca am rezolvat problema cu “asa se cade” da? – exprimarea nu era cu tenta ironica.
2.contractul e un formular tip care se completeaza in functie de caz, cu : modem, telefon, PDA, dispozitiv bluetooth etc.
3. nu ti se pare normal ca modemul sa fie codat in reteaua Orange?ce pret ai platit pentru el?1 Euro?-vrei sa iti scrie asta in contract??de ce sa nu punem in contract si o clauza” daca cumva scapi modemul in ciorba fierbinte, nu il vom inlocui”….
4. termenul maxim de rezolvare al unei sesizari e de 30 de zile
e vorba de principii – voi nu intelegeti un lucru; sunt oameni flexibili in multinationalele astea de care zici tu care sunt gata oricand sa te ajute, dar asta nu mai conteaza pentru voi pentru ca voi inca va conduceti gandirea si comportamentul dupa sintagma “clientul e stapanul” – din punctul meu de vedere este vorba despre o relatie prestator de servicii – client, dar asta e alta discutie.
PS: de la eMag e treaba lor daca or sa iti raspunda sau nu.
PPS: as prefera sa nu mai apara aici citate din raspunsul primit de la Orange.
1. In loc de link-ul catre dex online, mai bine un link catre codul de etica Orange http://www.orange.ro/about/orange_ethics_guidelines_ro.pdf
2. atunci a fost completat gresit (nu l-am completat eu, se genereaza intr-o aplicatie web pe site-ul Orange). Contractul, desi e de adeziune, e un document juridic intre parti si trebuie sa fie corect completat.
3. Nu mi se pare normal sa fie blocat intr-o retea, indiferent cant am dat pe el. Acum 4-5 ani am cumparat un telefon de la Orange tot la o promotie + contract pe 2 ani. Nu era codat asa ca l-am folosit in Connex, dar asta nu m-a impiedicat sa platesc abonamentul. La fel si cu modemul, daca tot am contract pe 2 ani, ce rost mai are blocarea in retea? Oricum, si telefonul si modemul se pot debloca soft.
Apropo de notebook+modem, exista si varianta cu modem 3G incorporat, ASUS Eee PC 901 Go – dar care din pacate nu a ajuns in Romania, probabil pentru ca e un produs premium.
4. Termenul de raspuns este de 10 zile. Am atasat un screenshot http://www.speakup.ro/wp-content/uploads/2009/08/10-zile.jpg Apropo, azi am sunat la suport tehnic si mi s-a spus ca adauga minutele in cursul zilei, dar ziua a trecut si nimic… O sa mai sun si maine, sper sa nu fie nevoie sa sun in fiecare luna.
Nu clientul e stapanul, lucrez toata ziua cu clienti si stiu ca exista si oameni dificili, pe care chiar daca ii ajuti, tot suparati sunt. Nu e cazul meu, incerc sa fiu, pe cat posibil, obiectiv. Mi-ar fi placut ca greselile sa fie asumate si rezolvate, in loc de lamentari penibile. Dar cum ziceam, totul se reduce la oameni iar unii oameni nu vor sa accepte greselile (lor sau ale altora).
Ce-mi place cand reprezentantii eMAG spun ca orice problema se poate rezolva, dar totusi de ce nu evita problemele? Problemele nu au avut rezolvare, nu in conditiile in care vorbesti cu oameni incompetenti:). Asta se intampla in toamna, anul trecut. De trei ori am incercat sa colaborez cu ei, sa cumpar de la ei, mereu nu s-au rezolvat problemele.:)
Oameni buni,un lucru-i clar nu mai vreau sa devin ,desi era pe cale sa,consumator de produse obtinute online O fi bine sau rau nu stiu, sant eu usor influentabil poate,dar cum spunea cineva clientii ii faci greu dar ii poti pierde repede! Se pare ca in cazul meu nici nu a fost nevoie sa devin cient ca deja m-au si pirdut. Pana cand in romania(da! cu r mic) clientul nu va fi tratat cum trebuie intradevar vor fi multi ca si mine usor de influentat cu exemple negative. Nu vreau sa va plictisesc cu o experienta traita de mine acum 2 ani in Anglia la achizitia unui produs electronic care a avut niste probleme si am cerut sa fie schimbat,au dus solutionare problemei la extreme pozitive de neanchipuit , ati crede ca va relatez fantazmagorii,dar nici nu astept sa fim tratati aici astfel dar sar putea da mai mult respect clienului.<> Iertare daca am fost …….!
@florin nu trebuie sa generalizezi, nu se intampla peste tot in online sau offline. E ca si cand ai spune ca toti romanii sau toti tiganii sunt hoti (asta apropo de Anglia)
Ce s-a mai intamplat in ultimul timp: Orange mi-au dat minutele (cred ca doar 6 initial, dar nu mai conteaza) dar eMag nu mi-a raspuns oficial la sesizarea mea (singurele reactii sunt cele de pe blog).
Culmea e ca un prieten a vazut laptopul si a vrut si el (impreuna cu net). A facut comanda la eMag, a trimis toate actele dar tot a stat doua ore in magazin 🙂
Eu am trimis prin august un mail la eMag, la fel, vroiam sa imi cumpar online un laptop, si aveam cateva intrebari legate de garantia pe care mi-o ofera.
La cateva minute primesc un mesaj automat cu un tiket alocat si la abia 4 zile (in subjectul precizasem ca am nevoie de raspuns urgent), primesc un raspuns TOTAL pedinafara.
Dau reply repetand intrebarea si… inca astept sa mi se raspuns 🙂
Bineinteles ca eu mi-am luat laptop (l-am cumparat offline), nu i-am asteptat pe respectabilii domni de la emag sa se trezeasca…..