De ceva vreme Romtelecom ne-a aratat ca stie sa se schimbe, ca este in transformare din mastodontul care iti aduce telefonul fix in casa intr-o corporatie care iti aduce si televiziune digitala, si net de viteza si cu acoperire (aproape) nationala si la preturi competitive.
Acum am descoperit pe plicul cu factura lunara ca si-au lansat MyAccount, o zona unde iti poti vedea facturile, situatia platilor, istoricul convorbirilor (intrari si iesiri) si tipul de abonament. Am intrat rapid pe site, mi-am facut cont pe baza unei adrese de email, a numarului de telefon si a codului de facturare, luate direct din factura si in mai putin de doua minute mi-am si confirmat adresa de email, abonat la newsletter si accesat contul.
Treaba a mers “ca unsa”, asa de “unsa” incat nu mi-a venit sa cred. Nu tu timp de asteptare, nu tu “te sunam noi ca sa confirmi”, nimic din toate astea. Si-au facut reclama pe plic (adica nu in interior pe vreun flyer care ajunge la cosul de gunoi), deci mesajul lor a ajuns la mine, si-au facut treaba cum trebuie.
Pentru ca sint carcotas, am gasit si un punct negativ: nu-ti poti plati factura online. O poti vedea si descarca in pdf dar nu o poti plati pe loc. Dar toate la vremea lor.
Ma bucur ca nu am cedat freneziei de anii trecuti de renuntare la fixul de pe Romtelecom pentru unul “gratis” de la UPC sau RDS sau pentru 10 lei mai putin la abonament sau pentru telefonul mobil primit “cadou” de la RDS si convorbirile gratis in retea. De la inceputul anului si la Romtelecom convorbirile in reteaua proprie si in alte retele fixe sint gratuite. Romtelecom s-a miscat mai repede cu lansarea myAccount-ului decat ceilalti doi operatori de telefonie fixa si internet. Si dupa cum par lucrurile, surprizele abia au inceput. Bravo!
Romtelecomul se misca bine de ceva timp. Serviciul de televiziune digitala merge excelent, acum o luna sau cam asa au lansat parteneriatul cu Cosmote, o mutare foarte buna pentru ambele companii, acum si MyAccount. Foarte tare! Sper sa urmeze plata online.
Deci, sa recapitulam: RT merge incredibil de bine. Am fost acu’ cateva satpatamani la ei si mi-am luat ClickNet. Frate, in 40 de minute am terminat cu toata hartogaraia, mi-am cumparat si telefoane fixe ca sa le inlocuiesc pe alea vechi la care nu mai functionau tastele, ne-am activat si serviciul caller ID… Si asta intr-o sambata. Acum vad ca au MyAccount si probabil ca vor avea in viitorul apropiat si plata cu card. Este genial cum a invatat elefantul sa danseze, vorba cuiva, nu mai stiu cine. 😀 A, si un update la ClickNet: merge brici. Suportul telefonic e disponibil si la 10 seara (cea mai inainta ora la care am sunat) si, chiar daca astepti mai mult ca sa te pria cineva, omu’ sta cu tine la telefon pana setezi bine modemul si il anunti ca iti merge conexiunea.
Da-i click pe “inregistrare firme” sa vezi ce-ti apare 🙂
CallerID e un serviciu gratuit la toti operatorii mai putin Romtelecom. Pretul la abonamentele pt firme sunt mari (pe principiul “da-le-n colo de firme ca au bani”). Eu in general am o parere proasta despre ei.
Pacat ca e disponibil doar pentru persoane fizice
Serviciul CallerID e gratuit si la Romtelecom, cred ca de mai bine de un an. Noii abonati il au deja activat iar abonatii actuali trebuie sa il ceara sunand la 1930. Cred ca la Romtelecom era “o politica” sa taxeze tot ce se oferea in plus prin centralele digitale fata de centralele analogice. Eu cand mi-am luat telefon cu taste a trebuit sa platesc o taxa ca sa imi activeze posibilitatea de a forma numerele cu tonuri pentru ca implicit se putea forma doar cu impulsuri asemenea telefoanelor cu disc.
Plata cu card se poate face si daca folosesti un serviciu de Internet Banking de la banca la care ai card. Eu, unul mi-am activat serviciul asta pe cardul pe care imi iau salariul si nu platesc nimic in plus pentru ca Romtelecom fata de amatorii de la RDS au conturi la mai toate bancile.