Feed on
Posts
Comments

De ceva vreme Romtelecom ne-a aratat ca stie sa se schimbe, ca este in transformare din mastodontul care iti aduce telefonul fix in casa intr-o corporatie care iti aduce si televiziune digitala, si net de viteza si cu acoperire (aproape) nationala si la preturi competitive.

Acum am descoperit pe plicul cu factura lunara ca si-au lansat MyAccount, o zona unde iti poti vedea facturile, situatia platilor, istoricul convorbirilor (intrari si iesiri) si tipul de abonament. Am intrat rapid pe site, mi-am facut cont pe baza unei adrese de email, a numarului de telefon si a codului de facturare, luate direct din factura si in mai putin de doua minute mi-am si confirmat adresa de email, abonat la newsletter si accesat contul.

Treaba a mers “ca unsa”, asa de “unsa” incat nu mi-a venit sa cred. Nu tu timp de asteptare, nu tu “te sunam noi ca sa confirmi”, nimic din toate astea. Si-au facut reclama pe plic (adica nu in interior pe vreun flyer care ajunge la cosul de gunoi), deci mesajul lor a ajuns la mine, si-au facut treaba cum trebuie.

Pentru ca sint carcotas, am gasit si un punct negativ: nu-ti poti plati factura online. O poti vedea si descarca in pdf dar nu o poti plati pe loc. Dar toate la vremea lor.

Ma bucur ca nu am cedat freneziei de anii trecuti de renuntare la fixul de pe Romtelecom pentru unul “gratis” de la UPC sau RDS sau pentru 10 lei mai putin la abonament sau pentru telefonul mobil primit “cadou” de la RDS si convorbirile gratis in retea. De la inceputul anului si la Romtelecom convorbirile in reteaua proprie si in alte retele fixe sint gratuite. Romtelecom s-a miscat mai repede cu lansarea myAccount-ului decat ceilalti doi operatori de telefonie fixa si internet. Si dupa cum par lucrurile, surprizele abia au inceput. Bravo!

Be Sociable, Share!