Feed on
Posts
Comments

Blogging-ul de firma

Da, am intrat si in asta: am scris un post pe nou lansatul blog ePayment. Este primul meu post pe un blog oficial de firma. Nu ascund ca principala mea grija inainte de lansarea blogului Avangate acum cateva luni si a blogului ePayment de acum a fost blogging-ul ca indatorire de servici, ca task periodic: cineva de la marketing primeste un subiect si trebuie sa-l dezvolte pe blog. N-ar trebui sa se intample asa ceva! O alta problema pe care o am cu un blog de firma este limbajul de lemn. Limbajul oficial care sa nu supere pe nimeni, sa nu poti da un nume de client ca se supara celalalt, cuvintele pompoase si scoase din trusa de marketing. Sper sa nu ajungem vreodata aici.

De ce am pornit blogul ePayment? Ca sa putem exprima public ceea ce deja discutam pe email. Pentru a dezbate public diverse subiecte, nu doar cu partenerii cu care lucram deja ci mai ales cu cei cu care nu lucram (inca). Ca sa fim poate mai transparenti, sa putem pune intrebari si raspunde la intrebari. Pentru ca piata a cerut acest lucru. Daca blogul cecumperiazi.ro este dedicat cumparatorilor, am zis sa nu incurcam borcanele si sa discutam intre noi, cei din spatele afacerilor online pe un blog dedicat.

Am mai simtit nevoia de un blog si pentru ca pana acum canalele standard de comunicare s-au dovedit mai lente decat nevoile noastre. Da, vom avea si de acum incolo press release-uri, newslettere periodice si articole. Dar astea nu ne mai sint de ajuns acum cand totul se misca la o viteza ametitoare si cand nevoia de comunicare este alta.

Blogging-ul de firma reprezinta firma, insa parerile sint in primul rand ale celui care le scrie. Sa nu ne imaginam ca traim intr-o lume in care toata lumea se intelege cu toata lumea. Oh, nu! Ne contrazicem si discutam in contradictoriu zilnic! Dar cred ca asta ne face sa ne miscam, faptul ca ne pasa de rezultatul final indeajuns de mult incat sa luam in considerare si parerea celuilalt.

Be Sociable, Share!