A fost odata ca niciodata, intr-o tara unde lucruri marunte ne ocupa tot timpul, o firma numita UPC. Cu servicii extraordinare, cu clienti multumiti, cu…. Sa revenim insa la realitate:
M-a pus al de jos sa imi schimb abonamentul UPC. Am trecut de la televiziune clasica la DIGITALA. Desi reclama de prin septembrie spunea ‘vino acum sa bla bla’, la fata locului s-a dovedit ca era vorba doar de un gard vopsit fiind invitat sa revin prin noiembrie.
Zis si facut. Am convocat din nou proprietarul si pe 14.11 am semnat contractul de televiziune digitala, internet si telefonie la pretul de 100 de lei/luna, cu incepere din 1.12.2007.
Lasand la o parte ca televiziunea lor digitala cam sughite cand ti-e lumea mai draga (a se citi ca se vede sacadat tocmai cand te uiti la un film care te intereseaza) m-am trezit cu urmatoarea supriza: am primit pe la sfarsitul lunii decembrie doua plicuri cu varza UPC pe ele.
Deschid primul plic: abonament TV clasic +internet separat. Factura emisa pe 30.11 la 16 zile dupa ce era semnat deja noul contract. Hmmm. Deschid al 2-lea plic. Abonament TV digitala pe luna decembrie cu restanta deja la abonamentul clasic pe luna decembrie. Ceva nu e in regula imi zic eu.
Trec sarbatorile si pe 4 ianuarie ma prezint la casierie ca sa rezolv problema. Fatuca de acolo se uita cam ciudat la mine si spune ca da un email si ca ma va suna cineva. Ii spun ca as vrea sa platesc doar factura cu TV digitala dar imispune ca nu se poate ca apare restanta cealalta deci trebuie sa platesc tot sau nimic. Zic ‘bine, astept atunci sa ma sune cineva cand se rezolva’.
Dupa vreo 10 zile ma gandesc ca totusi a trecu tcam mult timp. Hai sa sun la relatii cu clientii de data asta. Stau pe fir uzualele 10 minute si in final imi raspunde cineva. Ii explic situatia si spune ca a facut o sesizare si ca ma va suna cineva.
Mai trec ceva zile (29.01) sun iar. 15 minute pe hold. O domnisoara foarte amabila intelege imediat situatia si spune ca a gasit cazul meu si ca va urgenta.
Mai trec cateva zile sun iar. 10 minute pe hold. Un domnisor amabil, intelegator… voi fi sunat. De data asta cer sa discut cu un supervisor ca sa mi se dea si mie un termen. Ghinion… nu e niciunul disponibil acum. Sedinta sau ceva semanator. Dar voi fi sunat maine cu siguranta.
Azi (8.02) caut pe internet telefoanele de la sediul UPC. Dau de unul nou pt relatii cu clientii 031 1000 UPC. Sun si raman socat ca mi se raspunde imediat dupa mesajul cu ‘va inregistram si daca nu va convine e problema voastra si sa va rezolvati singuri problema’. Cred ca din greseala a raspuns asa repede pt. ca initial ca a fost o pauza in care nu spunea nimic dar se auzea ca e cineva pe fir. Prezint problema, se uita omul in sistem si zice:
-Da, am gasit, o sa cer sa se urgenteze, vad ca e din 29.01 problema.
-Poftim? Eu va sun si va fac vizite de mai bine de o luna si voi imi spuneti ca problema e de acum 10 zile?
-Pai asa pare la mine in sistem…
-SI de ce dureaza atata?
-Pai nu s-a alocat inca acest caz. Dar o sa vorbesc sa se urgenteze… Va va suna cineva
In momentul asta deja i-am spus ca daca nu-mi da un termen vreau sa discut cu un supervisor. Raspunsul lui? NU AM VOIE SA VA DAU UN SUPERVISOR. Pai de ce, spun eu? Cine va interzice? Regulamentul intern.
La faza asta l-am intrebat daca pot sa il inregistrez cum imi spune asta si a fost de acord (am si inregistrat cand a repetat si m-am asigurat ca se si identifica cu numele complet).
Pana la urma tot ce am obtinut est eun numar de la sercetariat unde cica pot sa ma programez pentru o AUDIENTA!!! Audienta ca sa se rezolve o problema ce le apartine. Am sunat de curiozitate acolo si desigur ca nu a rapsuns nimeni (0311 005 386 pentru curiosi).
Momentan am luat decizia sa nu ma mai agit. Daca se va rezolva problema si ma suna cineva ma duc sa platesc facturile corecte. Daca nu se rezolva, una din doua – sau imi taie cablul ca am restanta la doua abonamente (caz in care o sa ma agit din nou dar de data asta ca sa afle cat mai multa lume de problema asta) sau o sa vad gratuit pe viata televiziune digitala cu sughituri. Works for me ca oricum nu prea am timp de televizor 🙂
aceeasi problema. alti useri. acelasi serviciu. de kkt. pardon my French. exact asa ni s a intamplat si noua. am fost mai decisi si am zis: screw digital, trecem inapoi pe normal. nu stie dreapta ce face stanga, ori invers, si iacata ca de cateva luni noi nu mai platim abonament upc. de ce? pentru ca ne au uitat pe undeva, pentru ca au gresit si figuram la ei ca si fosti clienti, cu abonament inchis. drept urmare avem hashbeo si restu’ gratis. asa sa i ramana numele. am incercat sa fim clienti model si sa le spunem ca vrem sa ne platim abonmentul lunar upc. n au vrut ei. am facut Nshpe sesizari. n au vrut sa ne asculte. mereu avem un alt operator pe fir care spune: voi transmite mai departe sesizarea. si asa ramane….transmisa….verba volant…upc a murit, traiasca upc!
no comment.
(gigitalul lor la fel de sacadat si de doi lei mergea si la noi, de aia am si renuntat din start)
Update: azi (25.02) a venit noua factura (cu data emiterii 1.02!=cu 7 zile inainte de ultima discutie purtata de mine cu UPC) cu storno la sumele facturate in plus.
Asta inseamna ca fie individul cu care am discutat era aerian si problema era deja rezolvata cand am discutat, fie UPC emite facturi pe x februarie cu data de 1. Probabil ca varianta a doua e corecta pentru ca n-am primit niciodata d ela ei factura in preajma zilei de 1. Toate vin cu cateva zile inainte de scadenta.
Oricum ar fi insa am revenit la normal. Ca digitalul lor merge cam sacadat asta e alta mancare de peste. Oricum, nu prea am timp de TV.
sfatul meu… schimbati-va de la UPC… eu deja mi-am facut abonament la RDS din 3 motive: 1-pret mult mai mic… 29 de lei pachet full cu HBO si tot ce mai vreti… sunt peste 80 de posturi… 2-telefon fix si mobil gratis si cu minute incluse… 3-calitate super… digitala… etc… deci se merita fara discutie… si pe langa calitate ai si pret excelent. O sa vada cei de la UPC ca or sa-si piarda toti clientii. Eu acum cateva luni am intrebat de AXN crime si sci-fi (pt. ca vazusem in reclama)… si ametzitzii astia de angajati habar nu aveau despre ce e vorba… asa ca am decis sa ii las in plata Domnului… pt ca nu merita !!!
Cu RDS este aceeasi poveste. Cand ajungi la ei la suport ai aceleasi probleme ca si la UPC.
Mie nu-mi mai merge Internetul de la UPC de 2 zile. I-am sunat si bineinteles ca au fost foarte amabili: “da, nu va pot accesa modemul, trebuie sa se deplaseze o echipa la fata locului. Prima echipa disponibila este peste 8 zile. Va fac o programare ?” … Cool, zic, si eu ce fac intre timp, nu mai am net? … “Nu mai aveti net, da, dar v-am spus ca eu nu va pot ajuta de aici. Dar puteti face o cerere sa nu platiti pentru perioada in care nu v-a mers”… Pai ce, eu de asta am nevoie, de o reducere la factura, sau sa mearga Internetul. In fine, l-am inteles pe om si astept o saptamana sa vina echipa intre 8 si 12. Noroc cu retelele de cartier (ca bineinteles ca am net si de la o retea de cartier, exact pentru situatiile astea cand nu mai merge nimic!).
Apropo de retelele de cartier, si astea mai pica din cand in cand (mai ales DNS-ul), dar intr-o noapte isi revin. Le mai fura un ruter de pe bloc si tot rezolva baietii instant. Si nu au hotline, au un id de yahoo messenger 🙂
Eu am reziliat contractul cu astral ( upc ) acum 8 ( OPT ) luni, cu acte cu tot. Am in continuare cablu tv free. Imi place UPC-ul, este firma mea favorita care ,,imi da cablu” moka 🙂 (acum fie vorba, upc-ul este in top10 la cele mai varza firme).
[…] mi-am adus aminte acum cum a fost cand am schimbat ultima data abonamentul la UPC. Oare la ce sa ma mai astept de data asta? Citeste si da mai […]