Feed on
Posts
Comments

A fost odata ca niciodata, intr-o tara unde lucruri marunte ne ocupa tot timpul, o firma numita UPC. Cu servicii extraordinare, cu clienti multumiti, cu…. Sa revenim insa la realitate:

M-a pus al de jos sa imi schimb abonamentul UPC. Am trecut de la televiziune clasica la DIGITALA. Desi reclama de prin septembrie spunea ‘vino acum sa bla bla’, la fata locului s-a dovedit ca era vorba doar de un gard vopsit fiind invitat sa revin prin noiembrie.

Zis si facut. Am convocat din nou proprietarul si pe 14.11 am semnat contractul de televiziune digitala, internet si telefonie la pretul de 100 de lei/luna, cu incepere din 1.12.2007.

Lasand la o parte ca televiziunea lor digitala cam sughite cand ti-e lumea mai draga (a se citi ca se vede sacadat tocmai cand te uiti la un film care te intereseaza) m-am trezit cu urmatoarea supriza: am primit pe la sfarsitul lunii decembrie doua plicuri  cu varza UPC pe ele.

Deschid primul plic: abonament TV clasic +internet separat. Factura emisa pe 30.11 la 16 zile dupa ce era semnat deja noul contract. Hmmm. Deschid al 2-lea plic. Abonament TV digitala pe luna decembrie cu restanta deja la abonamentul clasic pe luna decembrie. Ceva nu e in regula imi zic eu.

Trec sarbatorile si pe 4 ianuarie ma prezint la casierie ca sa rezolv problema. Fatuca de acolo se uita cam ciudat la mine si spune ca da un email si ca ma va suna cineva. Ii spun ca as vrea sa platesc doar factura cu TV digitala dar imispune ca nu se poate ca apare restanta cealalta deci trebuie sa platesc tot sau nimic. Zic ‘bine, astept atunci sa ma sune cineva cand se rezolva’.

Dupa vreo 10 zile ma gandesc ca totusi a trecu tcam mult timp. Hai sa sun la relatii cu clientii de data asta. Stau pe fir uzualele 10 minute si in final imi raspunde cineva. Ii explic situatia si spune ca a facut o sesizare si ca ma va suna cineva.

Mai trec ceva zile (29.01) sun iar. 15 minute pe hold. O domnisoara foarte amabila intelege imediat situatia si spune ca a gasit cazul meu si ca va urgenta.

Mai trec cateva zile sun iar. 10 minute pe hold. Un domnisor amabil, intelegator… voi fi sunat. De data asta cer sa discut cu un supervisor ca sa mi se dea si mie un termen. Ghinion… nu e niciunul disponibil acum. Sedinta sau ceva semanator. Dar voi fi sunat maine cu siguranta.

Azi (8.02) caut pe internet telefoanele de la sediul UPC. Dau de unul nou pt relatii cu clientii 031 1000 UPC. Sun si raman socat ca mi se raspunde imediat dupa mesajul cu ‘va inregistram si daca nu va convine e problema voastra si sa va rezolvati singuri problema’.  Cred ca din greseala a raspuns asa repede pt. ca initial ca a fost o pauza in care nu spunea nimic dar se auzea ca e cineva pe fir. Prezint problema, se uita omul in sistem si zice:

-Da, am gasit, o sa cer sa se urgenteze, vad ca e din 29.01 problema.
-Poftim? Eu va sun si va fac vizite de mai bine de o luna si voi imi spuneti ca problema e de acum 10 zile?
-Pai asa pare la mine in sistem…
-SI de ce dureaza atata?
-Pai nu s-a alocat inca acest caz. Dar o sa vorbesc sa se urgenteze… Va va suna cineva

In momentul asta deja i-am spus ca daca nu-mi da un termen vreau sa discut cu un supervisor. Raspunsul lui? NU AM VOIE SA VA DAU UN SUPERVISOR. Pai de ce, spun eu? Cine va interzice? Regulamentul intern.

La faza asta l-am intrebat daca pot sa il inregistrez cum imi spune asta si a fost de acord (am si inregistrat cand a repetat si m-am asigurat ca se si identifica cu numele complet).

Pana la urma tot ce am obtinut est eun numar de la sercetariat unde cica pot sa ma programez pentru o AUDIENTA!!! Audienta ca sa se rezolve o problema ce le apartine. Am sunat de curiozitate acolo si desigur ca nu a rapsuns nimeni (0311 005 386 pentru curiosi).

Momentan am luat decizia sa nu ma mai agit. Daca se va rezolva problema si ma suna cineva ma duc sa platesc facturile corecte. Daca nu se rezolva, una din doua – sau imi taie cablul ca am restanta la doua abonamente (caz in care o sa ma agit din nou dar de data asta ca sa afle cat mai multa lume de problema asta)  sau o sa vad gratuit pe viata televiziune digitala cu sughituri. Works for me ca oricum nu prea am timp de televizor 🙂

Be Sociable, Share!