Feed on
Posts
Comments

Hehe, m-am prins cum functioneaza treaba cu calitatea serviciilor si de ce in tarisoara asta a noastra calitatea lor (a serviciilor) este atat de jalnica: nu ii pedepseste nimeni J.

Fiti atenti ce mi se intampla joia trecuta: ma duc la Marriott, in Bucuresti, la o conferinta. Oamenii astia de la hotelul cu pricina se lauda ca au 5 stele, ca serviciile lor sunt cele mai bune, ca., ca.. Aiurea. La prima incercare au demonstrat ca nu dau doi bani pe client: Li s-a stricat bariera de la parcare. Ok, zic. la naiba, astea sunt fiare si nu este imposibil sa se strice din cand in cand. Rezolvarea lor insa m-a dat pe spate: un om (care de obicei este doar paznic, deci nu are skilluri deosebite de comunicare sau lucru pe calculator) sta si inregistreaza in cusca numarul masinilor care intra + ora la care au intrat. Tot el (tot in cusca) iti ia banii (te dai jos din masina, te duci in cusca, spui numar, el baga in calculator vanand tastele cu un deget, intre timp mai vine o masina, mai ridica o bariera), spune sictirit “8 lei” adica 80.000/ora.. tarif de lux. In conditiile in care la vestitul hotel vine lume multa (poate asta sa fie parte a problemei: ca au multi clienti si nu-i mai intereseaza sa atraga? Ia sa nu mai vina lumea la ei.) si deci deverul pe respectiva poarta de intrare/iesire din parcare este extreme de mare, se facuse un codoi de v-o 30 de masini care asteptau sa iasa. Deci una peste alta, in afara de ora petrecuta in traffic pe un traseu de 20 minute, apare suplimentar si ora de stat la coada sa le dai tinerior de 5 stele cei 8 lei pentru o ora. Concluzie scurta: nu ma mai duc in viata mea la o conferinta la Marriott: pentru o ora de conferinta stau suplimentar inca 3 ore (doua pe drum si una la iesire). In conditiile astea orice hotel echivalent din lume ar fi facut asa: fie ar fi pus acolo 5 oameni, care sa alerge printre masini, sa ia banii, ma rog, sa eficientizeze treaba fie (mult mai probabil) ar fi ridicat bariera, renuntand la banii pe ziua respectiva dar avand respectul clientilor. De altfel asta ar fi fost si un incentive in plus pentru a repara bariera J. Zgarcenia prost inteleasa insa.

In alta ordine de idei: undeva la tara, pe langa Pitesti, niste tineri intreprinzatori au o firma de sapat fantani. Fac fantana, ceva nu le iese bine (lucrarea nefiind deci utilizabila), apoi ignora orice cerere de reparare. Pus mana pe telefon, OPC, control la tineri, a doua zi telefoane de scuze, 10 oameni in curte, problema rezolvata.

Concluzia mea este asa: telefonul de la OPC trebuie sa fie primul in agenda mobilului oricui! Folosit fara mila, in orice situatie! In fiecare zi daca este cazul, de fiecare data cand cineva isi bate joc de tine! De altfel, nici “afara” lucrurile nu stau bine din cauza de educatie, ci din cauza de constrangere.

Deci: http://www.anpcnet.ro/ro/?page_id=11 ; asta e locul in care gasiti numerele de telefon la care sa suntai, in functie de judet. Pentru Bucuresti 310.63.81.

Din nou: Sunati va rog muuuult (ma rog, cand aveti dreptate.) la OPC. Ne va fi mai bine tuturor.

Be Sociable, Share!