Feed on
Posts
Comments

Am trecut si eu de dimineata pe la Zilele Biz, organizat ca in fiecare an la WTC, oarecum interesat de una dintre conferinte “Inovatie si tendinte in tehnologie”, in special de partea de eCommerce. Ceea ce trebuia sa fie o singura sesiune de la 9 la 11 s-a transformat in doua sesiuni pana pe la 12 si ceva si asta probabil din cauza subdimensionarii sesiunii pentru un numar atat de mare de speakeri (10). Mi-au retinut atentia lansarea Vodafone Aplicatii, un serviciu prin care ai acces la aplicatiile din firma de pe telefonul mobil si prezentarea lui Marius Ghenea, presedinte PCFun, pentru multimea de informatii legate de comertul electronic romanesc: omul este 110% in eCommerce. Umbla vorba ca-si va aduce contributia la realizarea unui shop de masini online, lucru total nou pentru Romania si aproape neexploatat in lumea larga. Want to buy this new Toyota model? Add it to shopping cart then checkout. Thank you for shopping online. Your car will arrive in 2 months at the delivery address included in your order.

Visez. Problema cu nisa asta inca ne-exploatata este ca vei avea numai one-time customers. Care sint sansele ca cineva sa-si schimbe masina si sa revina la tine intr-o perioada relativ scurta (pana la 2 ani)? Nu prea sint. Si chiar acei one-time customers care au ajuns la tine au facut-o pentru ca le-ai dat ceva zi de zi, inainte de a cumpara: informatia. Le-ai aratat masina din 50 de unghiuri, le-ai dat drumu’ la sistemul de sunet direct pe site ca sa asculte ei mptreiu’ [ 😉 ], le-ai dat posibilitatea sa o personalizeze pana la cel mai mic detaliu etc etc.

Cred ca este realizabil un asemenea shop, insa nu atat pentru bani cat portofoliu si noutate. Sper ca anul viitor sa aduca macar un inceput in domeniul asta.

Un articol legat de subiectul cu masini online: http://www.ecommercetimes.com/story/60387.html

Some types of commerce are just not a match for the Internet. However, others — including researching a new car — caught on with online hoppers. The amount and types of information that can be conveyed online has brought car-buying to a whole new level — yet few auto arketers are optimizing their use of the medium.

Be Sociable, Share!