Feed on
Posts
Comments

Hotnews citeaza un articol din International Herald Tribune spunand ca unora incepe sa le lipseasca interactiunea cu vanzatorul si pentru ca “it involves a computer, feels like work”.

Poate la ei, ca la noi interactiunea cu vanzatorul in cele mai multe cazuri este o experienta neplacuta. Pe langa sictirul cu care esti tratat, iti dai seama ca nu au nici un interes sa te serveasca “a la carte”. Un exemplu de sictir si dezinteresare totala mi s-a intamplat aseara in magazinul Titan. Ma duc cu balena de nevasta-mea sa-si ia pantaloni. Incearca o pereche. Mici. Cere un numar mai mare: nu avem. Intreb alta vanzatoare: aveti marimea urmatoare? Ea: daaa, avem. Si-mi da un 44. Cei pe care ii aveam eu in mana erau 38. Shish zic, nu e cam mare diferenta? Asta e, doar pe astia ii avem. Plictisita.

Ma duc sa verific cu ochii mei care e treaba. Bineinteles ca aveau marimea 40. I-am cumparat cu toate ca nu meritau. Daca nu vor sa-i vanda e problema lor. Degeaba le-am facut observatie, abia asteptau sa plece acasa (era in jur de ora 9 seara si magazinul se inchidea).

Tot de acelasi sictir beneficiezi la majoritatea teraselor din Bucuresti unde se vede clar o stare de nervozitate pe fata chelnerilor si ospatarilor, care se feresc de tine si sint enervati cand ii ginesti si-i chemi. Nu am vazut treaba asta la Brasov de pilda, unde esti tratat mult mai aproape ca un client.

Be Sociable, Share!