Chiar atat: 5 ore. Si nu e o duminica seara in august cand se circula cu masina bara la bara si nici vineri seara cand pleaca omu’ la plaja. Este o zi de sambata. Atat face acum trenul de la Bucuresti la Constanta, din cauza unor lucrari la calea ferata care au inceput anul trecut si mai dureaza inca un an. Personal sau rapid, nu mai conteaza acum. Frustrant este ca biletul costa la fel, chiar s-a scumpit de curand. CFR nu se dezminte la servicii. In loc sa ieftineasca, sa aduca si un pahar de suc si eventual sa faca si un masaj, scumpeste biletele. Si asa se inmultesc masinile in Bucuresti, ca cine a fost o data cu trenul nu mai vrea a doua oara.
Pot pune pariu ca dupa reparatii trenul nu va ajunge mai repede ca inainte la Constanta. Adica nu voi merge cu un tren de mare viteza inspre mare ci tot cu garnitura antica si de demult care face aproape 3 ore. Asa ca sa ne bucuram de autostrada pana la Cernavoda, pe care se circula corespunzator. Chiar si drumul de la Cernavoda la Constanta este parfum, renovat anul trecut, fara gropi & stuff.
Si ca tot veni vorba de trenuri, iata un link pentru pasionati: www.trenulete.ro
Banuiesc ca nu ai fost cu Sageata Albastra. Eu am fost si mirosea extrem de urat datorita unor nenici cu branza la ei si cu ceapa – yeaaack. Culmea ca viteza nu era asa mare – adica era ca a unui accelerat normal, gratie unor lucrari de mentenanta la linia de cale ferata
Sagetile de la noi sint in Germania de ex. trenuri cursa muncitoresti intre localitati si nu trenuri ultramoderne si ultrarapide. La noi au fost aduse ca trenuri mai rasarite, ca romanu’ e oricum papuash si nu stie.