Feed on
Posts
Comments

IMM-urile, retail sau corporate? Titlul unui seminar la care am participat astazi, organizat de ZF si BRD la Marriot. Subiecte care la prima vedere chiar pot fi interesante pentru un IMM (Intreprindere mica si mijlocie). Adica vine o banca si vorbeste despre credite, apoi vine si un fond de investitii care-si arata oferta (si disponibilitatea), apoi vine si BNR care prezinta niste grafice frumoase despre sursele de finantare ale IMM-urilor. Nu in ultimul rand, vine si o societate de asigurare sa-ti zica ca exista riscuri si trebuie sa-ti asiguri afacerea. In final mai vine unu (eu) sa propovaduiasca canalul online cu beneficiile lui actuale si mai ales viitoare (piata cu oportunitati mari inca, zic). Deci interesant.

Ei bine, nu! Lumea adunata inca dormea, plictiseala se vedea pe fetele lor. Sesiune de intrebari? Nu, mai bine nu. Sa trecem la cocktail. Comportamentul clasic de om venit la o conferinta obligat. Distrus de eveniment. Asteptand cu nerabdare pauza. Ca la scoala. Ca ce frumoasa era scoala in pauza. Am tot observat acest comportament pe la evenimente gen seminar sau conferinta. Ori nu exista interes, ori lumea stie ce se prezinta, ori … prezentatorii nu fac prezentari care sa faca sala atenta. Inclin spre ultimul punct, pentru ca intr-adevar nu stim sa tinem prezentari. Nu ne-am nascut sa ridicam multimea in picioare. Am invatat sa vorbim cuminti din banca noastra. Hai sa invatam sa ne vindem marfa. Sa ridicam putin vocea, sa facem putin dialog.

Din pacate, prea putin speakeri romani stiu sa o faca cum trebuie.

Pacat!

Be Sociable, Share!

Comments are closed.